Nowości wibo – paleta rozświetlaczy STAR SHINE i bronzer INTO THE SUN

WIBO rozświetlacze STAR SHINE bronzer INTO THE SUN


W drogerii Rossmann od dwóch dni trwa promocja do -55%. Swoje zakupy zrobiłam w sklepie internetowym wybierając odbiór w drogerii. Zamówiłam, m.in. dwie nowości z limitowanki wibo, tzn. rozświetlacz i bronzer. Z tej serii dostępne są też lakiery do paznokci oraz paleta pomadek.

wibo rozświetlacze bronzer
cena (regularna): 25, 99 zł
pojemność: 22 g

Bronzer zamawiałam na ślepo licząc się z tym, że będzie to raczej kosmetyk do opalania/ocieplania twarzy niż jej konturowania. I tak właśnie jest. Jest ciemny, bardzo ciepły, ma dość ceglany kolor. Może wyglądać ładnie na opalonej cerze, ale jeszcze nie wiem czy będę go używać. Jest bardzo napigmentowany i ciężko się  go rozciera. Pierwsze co udało mi się nim zrobić to plamy. Pachnie bardzo przyjemnie, letnio, kokosowo.

wibo rozświetlacze bronzer

Paleta rozświetlaczy jest podobno wzorowana na ABH Moon Child. W środku chłodne kolory (może oprócz zieleni siłą rzeczy trochę wpadającej w żółć). Odcienie błękitu, srebra, fioletu, limonkowej zieleni i różu. Ładnie wyglądają na policzkach i na powiekach. Tu z kolei pigmentacja dość słaba, rozświetlacz trzeba sobie zbudować albo nałożyć na mokro. Najbardziej podoba mi się ten zielony, a zaraz po nim fiolet. 

wibo paleta rozświetlaczy STAR SHINE
cena (regularna): 32,99
pojemność: 13 g

wibo rozświetlacze STAR SHINE

wibo rozświetlacze STAR SHINE swatches kolory

Na razie oba kosmetyki wydają się być trwałe. Z wibo kupiłam jeszcze wysuwaną kredkę do brwi, którą lubię (nr 2 ciemniejszą, chłodniejszą od rudawej jedynki) i bezbarwny żel.

wibo kredka do brwi żel do brwi





4 komentarze:

  1. Też kupiłam tą paletę rozświetlaczy. Jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tych rozświetlaczy, ale jakoś marka Wibo mnie ostatnio nie interesuje, więc nie jestem z nimi na bieżąco. Mimo wszystko paletka wygląda ładnie i fajnie, ze udało się kupić ją na promocji, bo w cenie regularnej z pewnością bym jej nie wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same opakowania wyglądają uroczo, oby równie dobrze się sprawowały w praktyce, bo z tym to niestety różnie bywa. Trzymam kciuki, żeby nie rozczarowały :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger