NYX #NOFILTRE finishing powder

NYX #NOFILTRE finishing powder

O pudrze dowiedziałam się z amerykańskiego YT. Zdaniem tamtejszych youtuberek jest on zamiennikiem słynnego MAC Mineralize Skinfinish Natural.

NYX #NOFILTRE finishing powder
Cena: 48 zł
Pojemność: 9,6 g
Puder ma dać efekt gładkiej, zdrowej i wypoczętej skóry. Bardzo delikatnie rozświetla. Ma satynowe wykończenie. Do wyboru jest aż 15 odcieni, w tym całkiem sporo jasnych. Ja wybrałam czwarty-light. Ogólnie to taki beż z przewagą zdrowej, ciepłej, słonecznej żółci, ale też i odrobiną różu. W opakowaniu wydaje się być ciemniejszy niż jest naprawdę.

NYX #NOFILTRE finishing powder inc skład

Używam go od kilku miesięcy, raz na jakiś czas,  najczęściej dodatkowo omijając najbardziej przetłuszczające się partie twarzy. Na pewno będzie lepszy dla osób z cerą normalną, może suchą, ale i ja go lubię. Zauważyłam, że dobrze kryje i trzyma się bez większych zarzutów. Sprawdza się także w okolicach oczu, pod warunkiem, że jest nakładany w niewielkich ilościach trochę większym puchatym pędzlem. 

Działanie jest zgodne z obietnicą producenta. Puder wygładza twarz, zakrywa wszystkie pory, jakieś nierówności, wszystko to z czym nie dał rady podkład. Ma satynowe, bardzo naturalne wykończenie, twarz wygląda z nim bardzo zdrowo i gładko. Oczywiście ma  drobne wady, tzn. opakowanie łatwo się rysuje, trochę ściera i lepiej go nie wąchać, bo nie pachnie zachęcająco.  Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona. Nie jest to nic niezbędnego, przynajmniej dla mnie, ale i takie zachciewajki przyjemnie mieć.


7 komentarzy:

  1. 15 odcieni! Jestem pod wrażeniem. Wygląda świetnie, chętnie bym zobaczyła jak się u mnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać :) Niestety Douglas nie ma wszystkich kolorów, zostają sklepy NYX.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunięte przez moje gapiostwo ;)

      Usuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam, aczkolwiek nie wiem czy nie sięgnę po niego jak skończy się mój puder, ponieważ mimo, że fajnie matuje to nic więcej o nim powiedzieć korzystnego nie mogę. Cena też nie jest jakoś szczególnie wygórowana, więc myślę, że będzie okej i warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten za to nie matuje :) trochę rozświetla, ale mam nadzieję, że ci się sprawdzi.

      Usuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger