Róż Extra Dimension i pomadka See Sheer

mac extra dimension blush cheeky bits lipstick see cheer

Od paru dni w powietrzu nareszcie czuć  lato. Myślami jestem już gdzieś na wakacjach, w zwiewnej sukience i wygodnych klapkach 😊 Kosmetyczne lato to dla mnie niewiele makijażu i bardzo naturalne cieplejsze kolory. Prawie każdego roku wybieram te same koralowe róże. Z pomadkami schodzę z ciemniejszych na te bardziej zbliżone do mojego naturalnego odcienia ust. Dlatego można powiedzieć, że tym razem kupiłam coś w miarę oryginalnego, ale bez przesady 😄

Najbardziej interesowały mnie nowe róże MAC Extra Dimension, a tak naprawdę tylko jeden kolor, bo podobnego nie mam. Przy okazji trochę się go bałam. Jednak na żywo okazał się być zupełnie inny niż na zdjęciach. W rzeczywistości nie jest aż tak intensywny i napigmentowany. Dla mnie to plus, bo kolor można budować.

Odcień Extra Dimension Blush, który mam to Cheeky Bits. Można go opisać jako ciut ciemniejszy różowy koral. Jak dla mnie jest w nim też trochę malinowego koloru. Może dlatego ten odcień jest dość nietypowy. Róż ma złoty połysk (nie drobinki), który jest bardziej widoczny w opakowaniu i na ręce (zapomniałam o focie! 😄) niż na policzkach. To po prostu skromne złoto. 

Zgodnie z opisem ze strony to róż z pryzmatycznymi refleksami, ale w rzeczywistości nie odbija jakoś specjalnie światła, jest mało rozświetlający. Daje naturalny efekt, nie podkreśla niedoskonałości, porów skóry, a przy okazji jest naprawdę trwały. Szybko i bezproblemowo się go nakłada i rozciera. Myślę, że będzie wyglądać bardzo ładnie na opalonej cerze. Chociaż teraz też mi się podoba.

Do różu dobrałam pomadkę See Sheer. Odcień jest opisany jako grejpfrutowy róż, ale ma w sobie trochę koralu, który będzie widoczny na lepiej napigmentowanych ustach niż moje. 

Pomadka ma błyszczące, mokre wykończenie (lustre). Nie kryje w całości.  Kolor będzie wyraźniejszy jeśli nałoży się kilka warstw. I wiadomo nie jest super trwała, zostaje na szklankach itp. Za to schodzi bardzo dobrze, praktycznie niewidocznie, zostawia miękkie i nawilżone usta. Do tego jest na nich zupełnie niewyczuwalna.

Z fotami walczyłam cały dzień, od 15. Nie mam jeszcze wprawy, a ten róż to kameleon.  W końcu wybrałam może ciemniejszą (kilka godzin później w ciepłym słońcu), ale moim zdaniem najlepiej oddającą kolory. 

mac extra dimension blush cheeky bits see cheer lipstick

Do tego pomadkowy prawie dziubek 😺

mac-see-sheer


Chciałam pomadkę, która będzie wyglądać podobnie jak koloryzujący truskawkowy balsam, ale odrobinę intensywniej  i udało się 😊 Ogólnie kosmetyki na duży plus. Pozdrawiam i życzę miłego dnia albo nocy 😄😸😘
  

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor tej pomadki.
    Bardzo i się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy kupiłam ciągle noszę, nawet nie czekałam do zdjęć ;D

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor pomadki ale różu nie umiem wciąż prawidłowo używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od kształtu twarzy, ja swoją chcę zwykle trochę wyszczuplić, ale każdy nakłada jak mu się podoba i wtedy jest najlepiej. W końcu to nasz makijaż i my mamy się z nim czuć dobrze :)

      Usuń
  4. Zarówno róż jak i pomadka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki:)
    Mac to naprawdę świetna firma, lecz troszkę droga :/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sam MAC nie ma promocji zbyt często, chociaż ostatnio była, ale za to często można kupić te kosmetyki taniej dzięki promocjom Douglas na kolorówkę ;)

      Usuń
  6. Kolor pomadki nie dla mnie, ale róż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka ma piękny kolor. Bardzo takie lubię. Podkreślają usta, ale nie odciągają uwagi. Będzie pasować idealnie jako wykończenie makijażu, ale też bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor szminki mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, dziubek też ;) Pomadki MACa mam trzy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowny kolor! chce taki:D gdybym nie miałam miliona pomadek ech.... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się i róż i szminka :) Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger