Seboradin przeciw wypadaniu – początek kuracji

seboradin przeciw wypadaniu

Seboradin ma całą linię kosmetyków przeciw wypadaniu włosów. W jej skład wchodzi: szampon, balsam, lotion, ampułki forte i maska. Są to kosmetyki zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Mają hamować wypadanie włosów, sprawiać, że będą mocniejsze i pobudzać je do wzrostu. Czytałam o nich już dawno temu na wielu blogach.  Całkiem niedawno razem z koleżanką postanowiłyśmy je zamówić i sprawdzić czy u nas podziałają. Ja kupiłam kosmetyki z tej linii, a ona te dla włosów przetłuszczających się.  Postanowiłam, że dokładnie po 3 miesiącach opiszę efekty, wrzucę jakieś zdjęcia i podzielę się z wami  moją opinią. Przez ten czas będę też brać tabletki Biotebal, o których pisałam tu.

W dzisiejszym wpisie chcę przedstawić ogólne informacje o produktach, tzn. ile tego jest, jak używać.  Wrzucę też zdjęcia składów, których nie ma na stronie. Chciałabym, żeby finalny post po trzech miesiącach był naprawdę rzetelny, nie za długi i przedstawiał same efekty plus moją opinię, dlatego zdecydowałam się zrobić oddzielny początkowy post. Będę opisywać całą serię oprócz maski, na którą się nie zdecydowałam.

 Pojemność
Szampon, balsam, lotion – 200 ml; ampułki – 14 sztuk po 5,5 ml każda

 Gdzie to kupić?
Moim zdaniem wszystkie kosmetyki tej firmy (nie tylko z tej linii) najlepiej zamówić w sklepie internetowym Seboradin.  Ceny są mniejsze niż w drogerii Super-pharm nawet w trakcie promocji, do tego przesyłka dla zakupów powyżej 120 zł jest darmowa. Mamy też do wyboru bardzo opłacalne zestawy, które ciężko znaleźć w innych sklepach czy aptekach.

Ceny (te ze strony sklepu Seboradin)
Szampon, balsam, lotion – każdy 21,99; ampułki – 34,99; zestaw, który kupiłam – cena regularna 62 zł, w promocji 56,99

Co kupiłam?
Dwa zestawy promocyjne i lotion.

seboradin przeciw wypadaniu forte

 Co wchodzi w skład takiego zestawu?
Szampon, odżywka i ampułki, wszystko w standardowych pojemnościach. Na pewno bardziej opłaca się kupić ten zestaw niż każdy kosmetyk oddzielnie.

  Jak używać?
Szamponu i balsamu można używać codziennie. Ampułki  lub  lotion muszą być stosowane każdego dnia niezależnie od częstotliwości mycia włosów.
Szamponem wykonuje się masaż skóry głowy i zostawia na 2-3 min. Potem trzeba nanieść balsam, wmasować we włosy, odczekać 3-5 min i spłukać. Następnie używamy ampułek. Zawartość jednej wylewamy na skórę głowy i okrężnymi ruchami wykonujemy  2 minutowy masaż. 
No dobra to po co ten lotion?
Przy nasilonym wypadaniu lotionu można używać wymiennie z ampułkami przez okres min. 3 miesięcy. Jest też zalecany dla podtrzymania efektu całej kuracji.
Jak używać lotionu?
Podobnie jak ampułek, z tym, że można go tez nanieść i wmasować na całe włosy. Osobiście używam tylko na skórę głowy, nie chcę przesuszać włosów (w składzie->alcohol denat)

   Na ile to wystarczy?
Jedno opakowanie ampułek (14 sztuk) stosowane wymiennie z lotionem wystarczą na 28 dni. Używanie zaczęłam od lotionu i w tym momencie leci mój 17 dzień. Mam dwa zestawy i będę musiała dokupić jeszcze jeden (a może tylko same ampułki?), jeżeli chcę stosować wszystko przez 3 miesiące.  

Co finalnie musiałam dokupić, jaka jest wydajność reszty produktów i czy zauważyłam jakieś efekty, o tym wszystkim napiszę za 3 miesiące 😊Na dole zdjęcia składów.

Ampułki

seboradin forte ampułki inc

Lotion

seboradin lotion przeciw wypadaniu inc

Szampon

seboradin szampon przeciw wypadaniu inc

Balsam

seboradin balsam przeciw wypadaniu inc



12 komentarzy:

  1. Lovely photos dear, I really like it :)
    I'm now following you #8, how about to visit my blog and follow me back if you want? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po tym ziomku z czarną rzepą dostałam takiego podrażnienia że szok:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam. że niektórych podrażnia pewnie przez alkohol w składzie w ampułkach i lotionie. Nigdy żadnego podrażnienia na głowie nie miałam po niczym, więc jakoś się nie boję ;) Ale jak coś się będzie działo to odstawiam.

      Usuń
  3. Interesująca kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by się taka kuracja przydała

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś wiele lat temu ;) używałam Seboradinu, gdy chyba jeszcze nie było zbyt wielu produktów tego typu do wyboru. Włosy w końcu wtedy zaczęły odrastać, ale trudno mi teraz stwierdzić, czy to za sprawą szamponu. Podejrzewam, że zadziałała raczej suplementacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. seboradin stosowałam i u mnie się całkiem sprawdził :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ampułki i bardzo lubiłam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pozytywne opinie pobudzają do wklepywania hehe :D

      Usuń
  8. mm coś tam miałąm chyba szampon i był chyba oks

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jakie będą finalne efekty, zawsze mnie ciekawiły te produkty ale jakoś nigdy nie miałam okazji ich stosować już nie mówiąc o tym by je stacjonarnie upolować w promocji ;D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger