Płyn micelarny L’oréal – zastępstwo dla różowego Garnier

loreal płyn micelarny

Ostatnio moje zmywanie makijażu wygląda mniej więcej tak: różowy Garnier, zdrada, Garnier, Garnier, zdrada i znowu powrót do mojego ulubionego płynu micelarnego. Zawsze kiedy kupuję coś nowego jestem niezadowolona, zazwyczaj rezygnuję w trakcie, bo tamten był dużo lepszy, ładnie usuwał makijaż, nie podrażniał mi oczu, itp. Dlatego pomyślałam, że skoro nareszcie udało mi się znaleźć coś równie dobrego, z tej samej półki cenowej (i nie jest to micel Bourjois, który też dużo osób lubi) to muszę się tym znaleziskiem podzielić na blogu 😊

Różowy płyn micelarny L’oréal jest przeznaczony do cery wrażliwej i suchej. Ma usuwać makijaż, oczyszczać, koić i nawilżać wrażliwą skórę. Nie zawiera parabenów, nie pachnie oraz jest produktem hipoalergicznym. Można go kupić w drogeriach w cenie ok. 20 zł za 400 ml.

loreal płyn micelarny inc

Nie mogę powiedzieć czy on faktycznie coś nawilża, bo stosuję go tylko do zmywania makijażu, a potem normalnie myję twarz, tonizuję i używam kremów. Moich alergicznych oczu nie podrażnia. Mam też wrażenie jakbym używała ulubionego płynu Garnier, z małą różnicą. Ten produkt szybciej zmywa makijaż, zwłaszcza tusze i eyelinery, więc wykorzystuje się go sporo mniej. Widzę to też po ilości zużywanych płatków kosmetycznych.

Czy używałyście już tego płynu? Jakie są wasze ulubione kosmetyki do zmywania makijażu?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

18 komentarzy:

  1. muszę go wypróbować, jak wrócę do płynów micelarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze, ale myślę, że mógłby być dobry dla mojej wrażliwej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co niekoniecznie, u mnie jedynie co wrażliwe to oczy i okolice ust, ale dla całej wrażliwej cery-to zależy. Na pewno są tu składniki, które mogą wysuszać taką cerę, ale dużo zależy od tego ile tam tego jest. Do tego jeden dość szkodliwy konserwant, przedostatni w składzie.

      Usuń
  3. Uwielbiam ten płyn , mój faworyt pośród kosmetyków do demakijażu , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da rady w tym szablonie :D. Ale mogę Ci pomóc :P.
    BLOGGER.COM>Lista czytelnicza>Długopis (obok "Blogi, które obserwuje")>Dodaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyzwyczaić do takich krótkich paznokci. Ogólnie lubię długie, ale przy małym dziecku się nie da ;D

      Usuń
  5. Byłam właśnie ciekawa, czy jest lepszy od Garniera, bo dla mnie Garnier był słaby :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zmywa makijaż, ale jak nie lubisz Garniera to ogólnie są bardzo podobne ;)...

      Usuń
  6. Po Twoim wpisie muszę zaopatrzyć się w ten produkt ponieważ mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się i mam nadzieję, że się sprawdzi

      Usuń
  7. Nie używałam go, ale wydaje się ciekawy :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wielką fanką różowego Garniera, ale skoro działa podobnie to może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka produktów tej marki, ale wszystkie były bublami. Po ten kosmetyk nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy od Loreal się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, ja osobiście uwielbiam micel z Tołpy i póki co nie znalazłam lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger