Recenzja korektorów L.A. Girl

l.a. girl. pro.conceal

Korektory L.A. Girl HD PRO Conceal są dostępne w wielu odcieniach. Wśród nich znajdziemy, m.in. typowe beże, pomarańcz, brzoskwinię czy fiolet. Ciemnych brązów z tej palety można używać do konturowania twarzy. Wybór kolorów jest naprawdę duży. Korektory są dostępne w sklepach internetowych w cenie ok. 25 zł za 8 g produktu.

INC: Water, Cyclopentasiloxane, Beeswax, Stearyl Dimethicone, Isododecane, Cetyl Ethylhexanoate, Microcrystalline Wax, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Glyceryl Laurate, Polyglyceryl-4 Oleate, Mica, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Propylene Glycol, Chamomilla Recutita Extract, Propylene Carbonate, Sodium Hyaluronate, May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

Kosmetyk znajduje się w miękkim plastikowym opakowaniu zakończonym czarną nakrętką, pod którą został umieszczony aplikator w wygodnej formie pędzelka. Można nim nakładać korektor bezpośrednio na twarz (lub zbierać go innym pędzlem), a później rozprowadzać w swój ulubiony sposób.

l.a. girl hd pro conceal green

Naciskamy opakowanie i przez pędzelek wydostaje się produkt. Takie rozwiązanie ma swoje plus oraz minusy. W pewnym sensie jest wygodne, a produkt nigdzie się nie wyleje, ale po jakimś czasie końcówka nie wygląda zbyt estetycznie i samym kosmetykiem można się też niechcący ochlapać czy ubrudzić.

l.a. girl hd pro conceal natural

Mam dwa kolory tego korektora. Pierwszy z nich to natural czyli trochę ciemniejszy odcień beżu do zakrywania niedoskonałości. Na początku wydawał mi się  zbyt pomarańczowy i trochę się przestraszyłam, ale na twarzy ładnie dopasował się do reszty. Drugi to zieleń do neutralizowania zaczerwienień. Kupiłam go głównie z myślą o moich popękanych naczynkach w okolicach nosa. Taki kolor sprawdzi się do wszystkiego co zaczerwienione, w tym do większych bolących niespodzianek. Na zdjęciach wszystko co akurat wyszło z pędzelka, żeby dobrze było widać kolor.

l.a. girl hd pro conceal natural green


Korektory mają płynną, ale dość kremową konsystencję. Dobrze kryją niedoskonałości. Zielony porządnie radzi sobie z naczynkami, do tego ładnie się rozprowadza i pod podkładem jest niewidoczny. Beżowy maskuje co trzeba. Z ciekawości nakładam go pod oczy (zastanawiałam się czy nie kupić jaśniejszego właśnie w te okolice) i tu akurat mi się nie sprawdził. Był trochę za ciężki, a że mam już trochę zmarszczek to w nie powchodził.

Ogólnie korektory sprawdzają się bardzo dobrze. Ładnie kryją i do trwałości nie mam większych zarzutów. Są też tanie, a w opakowaniu jest trochę więcej niż standardowa ilość produktu. Myślę, że warto je mieć w swojej kosmetyczce jeśli  używa się korektorów codziennie czy nawet na gorsze dni.

Miłego dnia 😊

21 komentarzy:

  1. Ja znalazłam już swój ulubiony z Lumene :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelka a to taki do twarzy czy pod same oczy używasz? Napisz który :)

      Usuń
    2. Ja używam po oczy tylko, tutaj go pokazywałam ;)

      http://www.pirelkablog.pl/2017/08/kosmetyczni-ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

      Usuń
  2. Może kiedyś się skuszę, ale na inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pewnie byłyby za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jaśniejsze odcienie beżu :)

      Usuń
  4. Zielonych korektorów naprawdę nie lubię :( Ale ten beżowy wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie uzywam korektorow. Juz naprawde musi byc jakad szczególna okazja albo mega since pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :D Ja mam wbudowane sińce pod oczami, chyba się już z nimi urodziłam :D

      Usuń
  6. nie miałam nigdy nic z tej firmy :) całkiem fajne te korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja szukam korektora idealnego :) Jeszcze nie znalazłam takiego, który idealnie sprawdza się pod oczy. Być może w swoich poszukiwaniach sięgnę i po te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zainwestować, bo moje się już skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory nie używałam korektorów.
    może się skuszę, bo wyglądają zachęcająco.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie z beżowych korektorów nadal rządzi Catrice, ale ten zielony jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak ja dawno nie używałam korektora ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat korektorów nie używam wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe korektory, fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tylko czasem używam, korekt mam z miss sporty :)
    Pozdrawiam!
    https://wszystkoooiinicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. These concealers work great on my skin! Definitely a must buy for every girl!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :) Chętnie zajrzę też do ciebie, nie zostawiaj linka i tak cię znajdę. Jeśli chcesz mnie obserwować na pewno się odwdzięczę.

Copyright © 2014 Nelaviel , Blogger